gulasova macska

macska

macska
rôzne dôvody Zdroj: acidcow.com
 
Len tak
Len tak | 17.1.2025 17:57

Macska, snáď prvé naozaj vtipné od teba.


Komisar Mex
Komisar Mex | 17.1.2025 18:09

Pre mna tu boli Macskyho obrazky ktore ma o dost viac pobavili. Ale ani toto nie zle.


bronski
bronski | 17.1.2025 18:21

ano je to na knowyourmeme
v prpade nedavneho rebusu s kockami:)


Len tak
Len tak | 17.1.2025 18:30

Bronski, pozor! Znovu niečo mimo tvoj obor.


bronski
bronski | 17.1.2025 18:38

inak zaujimave, ze niekto s nadpriem ikve 130+ tvrdi o sebe ze nechape kv.fyzike
.... u ment subnormy 70 a menj je to zrozumitelne ale u skoro geniou ma to prequapuje:)


ygnac
ygnac | 17.1.2025 21:08

Nesuhlasim s obrazkom. Od 100 nalavo ta ciara mala pokracovat dalej hore. Standardny dezolat nevie, co je to kvantova fyzika, ale rozumie jej uplne najlepsie!


Len tak
Len tak | 17.1.2025 21:46

Bronski? To bude tým, že máš zjavne pod 130.


Len tak
Len tak | 17.1.2025 21:48

ygnác, aj ty si zjavne mimo svoj obor.

https://sk.wikipedia.org/wiki/Norm%C3%A1lne_rozdelenie


bronski
bronski | 17.1.2025 22:04

mam tesne


Len tak
Len tak | 17.1.2025 22:07

Veď vravím :-)

Len ma prekvapuje, že nepoznáš klasickú vetu: "Viem, že nič neviem."


bronski
bronski | 17.1.2025 22:11

filozoficke uvahy mi k tebe akosi nejdu
zostan pri svojom matematicko-analytickom dumani


ygnac
ygnac | 17.1.2025 22:30

ty zjavne nepoznas dunning-krugerov efekt. mas to v mojom prispevku jasne vysvetlene. si dost mimo.


Len tak
Len tak | 17.1.2025 23:00

ygnác, Dunning-Krugerov efekt som ozaj nepoznal, pozrel som si to. Ty poznáš Gaussovu krivku ? :-)


Luqi
Luqi | 18.1.2025 09:21

Nie je to presne, vacsina ludi totiz ani nevie ze existuje nieco ako kvantova fyzika. Ti co si myslia ze tomu rozumeju su niekde medzi 1 a 2 StDev - tych 14%


ygnac
ygnac | 18.1.2025 09:40

Gaussova krivka sa ale neda uplatnit na vsetko.


bronski
bronski | 18.1.2025 10:15

Luqi
Vascina ludi s IQVE okolo 100 (vid obr) si dovolim tvrdit ze pocula nieco o kv. fyzike
zaroven si myslim (a teda zaroven nesuhlasim s obrazkom) ze su ochotny tvrdit ze kv.fyzike aj rozumeju


Len tak
Len tak | 18.1.2025 11:33

ygnác, neodpovedal si. :-)


Luqi
Luqi | 18.1.2025 12:08

Bronski, ano, termin vedia ze existuje, ale netusia o com to vobec je


Len tak
Len tak | 18.1.2025 12:16

Luqi: upresním. Vedia o tom niečo ako "Úvod do kvantovej fyziky pre študentov 4.ročníka VŠ", majú skúšku na Áčko, a hlavu v oblakoch.

Tí starší si pamätajú z kvantovej fyziky len to, že z nej mali skúšku a až ani nevedia, za koľko.


Luqi
Luqi | 18.1.2025 12:19

ygnac, samozrejme ze nie na vsetko sa da pouzit Gaussova krivka, hovori sa ze v 90% ano. Na ostatne pripady sa da pouzit ina krivka v tvare nejakeho “kopca”, ale logika je vzdy rovnaka - okolo nejakej hodnoty je vyskyt najvacsi a cim dalej na obe strany je vyskyt mensi.


bronski
bronski | 18.1.2025 13:34

Luqi 12.08

ved piseme to iste, tusia ze QP existuje
Ja len zaroven rozporujem info z obrazku ze tvrdia ze tomu rozumeju.
Ty pises ze nevedia ale tvrdia ze vedia, cize ty s obr suhlasis

To je jediny rozpor medzi nami


ygnac
ygnac | 18.1.2025 13:55

Luqi: Neda. Pocit, ze dokonale rozumeju ockovaniu, maju ti najsprostejsi. Cim inteligentnejsi clovek, tym ten pocit klesa. A dokonca ani odbornici, imunologovia, nemaju take sebavedomie v tejto teme ako bezny dezolat.
No a daj to do gaussovej krivky :P

Lentak: Samozrejme, nepoznal som, az tvoja excelencia osvietila moje poznanie.


Len tak
Len tak | 18.1.2025 14:14

ygnác: Pane bože, nemusíš ma oslovovať "tvoja excelencia". Stačí excelencia.


Luqi
Luqi | 18.1.2025 17:10

Ygnac, asi sa nerozumieme. V obrazku je gaussova krivka IQ. Na si X je merana velicina a na Y je vyskyt. To na co referujes ty je korelacia - ku kazdej jednotke vyskytu porovnavas vzdelanie vs sebavedomie - to samozrejme moze mat rozne tvary.


ygnac
ygnac | 18.1.2025 19:25

Je na Y vyskyt? Podla doplnenych obrazkov nie.
Ak zoberieme, ze je to percento v populacii, stale namietam, ze ti nalavo maju zly text. Lebo kvantovej fyzike rozumeju najlepsie.


Luqi
Luqi | 18.1.2025 19:50

Ygnac - ale to nie je o tom kolko toho objektivne vedia o kvantovej fyzike ale co si myslia ze kolko toho vedia. Ludia co si nieco nastuduju na internete sa povazuju za expertov, co vedia vsetko, zatial co odbornici vidia kolko este s toho musia naucit aby vedeli vsetko.
A mimochodom ta gausova krivka je vyskyt IQ v populacii - teda predpokladam ze na osi X je IQ. Tie hlavy, co maju reprezentovat Dunning-krugerov effekt su z pohladu metodiky velmi nevhodne pouzite, lebo ako som pisal, ide o korelaciu a to je uplne nieco ine.


Len tak
Len tak | 18.1.2025 19:57

v tom je pointa, ygnác: čím toho viac naštuduješ, tým máš lepší prehľad o nezrovnalostiach v teórii, o neprebádaných veciach, o chýbajúcich matematických dôkazoch, o neudržateľných hypotézach.


 
Nie ste prihlásený, pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť!
( Prihlásenie | Registrácia )
 
 
SkryťZatvorit reklamu
loader