Dojazd elektromobilov je vporiadku. Minuly tyzden som bol v Nemecku a nebol ziaden problem. Viezol som aj kolegu lebo chcel vyskusat ako to je cestovat elektromobilom a bol velmi milo prekvapeny
no viem si to vcelku predstavit, najskor ste si dali dvojhodinovu prestavku na rychlonabijacke v Prahe aby ste mohli ist dalsich 300km a boli ste radi, ze nie je taka zima, aby ste museli zapinat kurenie a tiez ze nie je tak horko aby ste museli zapnut klimu, cim by sa dojazd znizil o cca 50km a po panelovej ceste pri Brne ste vahali ci si mozete dovolit zvysit hlasitos autoradia alebo ho rades vypnete, ale s tym generatorovm v zavese by ste to dalli aj na jedno nabytie, teda ak bude mat dieselagregat dost velku nadrz
No a presne toto su tie smiesne mytusy o elektroautach.....
Vyrazili sme zo Ziliny isli sme 250 km do Brna, tam je Tesla supercharger, nabili 15 min a isli 230 km do Prahy, 15 min nabijanie a isli sme do Wernbergu potom len 200 km do Erlangenu, kde sme po 20 min vyrazili 300 km do Mogendorfu a odtial len 10 min nabijanie lebo uz sme vpohode dosli do ciela a oproti nasmu hotelu boli priamo 30 ks Tesla superchargerov. Teplota bola 0-2 stupne, kurenie sme mali na 22 stupnov. Isli sme vacsinou 135 km/h.
Cestou naspat som si vsimol, ze navigacia to prehana z dojazdom a isiel som vacsinou 150 km/h, vsak v nemecku sa dalo. Aj tak sme nabijali 5x a vzdy max 20 min, praveze kolega bol prekvapeny, ze je to take rychle.
Jedine co sa musim priznat je, ze som bol prekvapeny z ceny. KW stal 0.55 euro co je pomerne dost, lebo si pamatam casy ked to bolo 0.13 a ked prisli tie 250 kw nabijacky tak tie stali 0.2 euro a to sme uz boli prekvapeny. Takze cesta to bola pomerne draha.
Mytusy...och maticko preslovenska....
isli ste vacsinou 135kmh ale navigacka prehana s dojazdom, tak ste isli vlastne 150kmh....to znie realisticky ako Blahov status.
Ked som isiel v lete do Frankfurtu, tankoval som v Roznave, isiel spodkom cez BA a AT, cez Linz, povedla Regensburgu a ciel bol Wackernheim. Netankoval som vobec, az na druhy den vo Finthen. Priemerna rychlost bola asi 103kmh. Stali sme asi 4x, na curanie, co je tak 5min, aj to kvoli radom na preplnenych odpocivadlach.
Nie ste prihlásený, pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť!
( Prihlásenie | Registrácia )
V nemecku aktualne ano, lebo su to blbci.
no a ked si osobne auta zapriahnu vlakove tendre a generatory na tuhe palivo, tak sa aj dojazd elektromobilov vyrazne zvysi - ecology first
Dojazd elektromobilov je vporiadku. Minuly tyzden som bol v Nemecku a nebol ziaden problem. Viezol som aj kolegu lebo chcel vyskusat ako to je cestovat elektromobilom a bol velmi milo prekvapeny
no viem si to vcelku predstavit, najskor ste si dali dvojhodinovu prestavku na rychlonabijacke v Prahe aby ste mohli ist dalsich 300km a boli ste radi, ze nie je taka zima, aby ste museli zapinat kurenie a tiez ze nie je tak horko aby ste museli zapnut klimu, cim by sa dojazd znizil o cca 50km a po panelovej ceste pri Brne ste vahali ci si mozete dovolit zvysit hlasitos autoradia alebo ho rades vypnete, ale s tym generatorovm v zavese by ste to dalli aj na jedno nabytie, teda ak bude mat dieselagregat dost velku nadrz
No a presne toto su tie smiesne mytusy o elektroautach.....
Vyrazili sme zo Ziliny isli sme 250 km do Brna, tam je Tesla supercharger, nabili 15 min a isli 230 km do Prahy, 15 min nabijanie a isli sme do Wernbergu potom len 200 km do Erlangenu, kde sme po 20 min vyrazili 300 km do Mogendorfu a odtial len 10 min nabijanie lebo uz sme vpohode dosli do ciela a oproti nasmu hotelu boli priamo 30 ks Tesla superchargerov. Teplota bola 0-2 stupne, kurenie sme mali na 22 stupnov. Isli sme vacsinou 135 km/h.
Cestou naspat som si vsimol, ze navigacia to prehana z dojazdom a isiel som vacsinou 150 km/h, vsak v nemecku sa dalo. Aj tak sme nabijali 5x a vzdy max 20 min, praveze kolega bol prekvapeny, ze je to take rychle.
Jedine co sa musim priznat je, ze som bol prekvapeny z ceny. KW stal 0.55 euro co je pomerne dost, lebo si pamatam casy ked to bolo 0.13 a ked prisli tie 250 kw nabijacky tak tie stali 0.2 euro a to sme uz boli prekvapeny. Takze cesta to bola pomerne draha.
Mytusy...och maticko preslovenska....
isli ste vacsinou 135kmh ale navigacka prehana s dojazdom, tak ste isli vlastne 150kmh....to znie realisticky ako Blahov status.
Ked som isiel v lete do Frankfurtu, tankoval som v Roznave, isiel spodkom cez BA a AT, cez Linz, povedla Regensburgu a ciel bol Wackernheim. Netankoval som vobec, az na druhy den vo Finthen. Priemerna rychlost bola asi 103kmh. Stali sme asi 4x, na curanie, co je tak 5min, aj to kvoli radom na preplnenych odpocivadlach.