a ze "paldopicekedneviespozdravitzakaznikaty" a "mozessinapchattukavudoprdele" a "idemsijudatinde"?
tieto hipsterske 100x prevarene vidlaciny ked vidim niekde, tak idem do podniku vedla, kde netrpia podobnym hemungom. pozdravit ma obchodnik zakaznika, ktory mu prinasa peniaze a nie naopak, ja sa mozem vysrat na to, ako sa pan barista vyhajal a ci ma naladu, ja som zakaznik, on predavac, bodka.
Podla mna je to vcelku motivacne. Ak je to postavene tak, ze ta najvyssia cena je cca konkurencia, nevidim v tom problem. Ked sa ti nepaci, chod si inde. Ale je to motivacne, ze ak sa spravas slusne, ma to nejaku vyhodu. Stale je volba na tebe.
V case ked boli tie ceny take, tak nebolo este euro, cize ludia ani nevedeli co to nejaky "Hipster" znamena. Cize tieto predpojate a generalizovane nazory nie su namieste.
Cize by bolo fajn hodnitit veci samostatne podla idei, nie riesit nesuvisiace/nepodstatne okolnosti. Ake chapem, mysliet sam moze niekedy "boliet".
@Nathanael: Dik, uznavam chybku (to mi uslo). Stale vsak nevidim dovod sa tu vyplakavat, ked ma niekto moznost volby, a nikto ho k nicomu nenuti. Ale tak ano, kolko ludi tolko chuti (si aj ponadavat dohlupa).
bhave> nech si pan kokot barista vychovava svoje deti. osobne ked pridem do obchodu alebo kaviarne, tak cakam, ze pan za pultom pozdravi mna - nesem mu peniaze za jeho sluzbu, ktora zahrna aj nejake spravanie. v takom pripade mu velmi rad odzdravim. ale ak si vycapi hento niekto na tabulu, tak je to len prejav nejakeho komplexu, ktory si riesi na zakaznikovi, ku ktoremu sa nevie spravat ako obchodnik.
Nikde sa nepise/neriesi, ze ta barista nepozdravi. Ja som to skor chapal tak, ze je to na motivaciu slusnosti aj od zakaznikov. Cize ano, ak by to nedodrziaval ani barista, tak by to bolo samo o sebe krepe, vyzadovat od druheho, co neponuknes sam. Ale tak ako to ja vidim, nevidim na tom nic zle. Ale chapem, ze sa nezhodneme.
Nie ste prihlásený, pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť!
( Prihlásenie | Registrácia )
a ze "paldopicekedneviespozdravitzakaznikaty" a "mozessinapchattukavudoprdele" a "idemsijudatinde"?
tieto hipsterske 100x prevarene vidlaciny ked vidim niekde, tak idem do podniku vedla, kde netrpia podobnym hemungom. pozdravit ma obchodnik zakaznika, ktory mu prinasa peniaze a nie naopak, ja sa mozem vysrat na to, ako sa pan barista vyhajal a ci ma naladu, ja som zakaznik, on predavac, bodka.
Podla mna je to vcelku motivacne. Ak je to postavene tak, ze ta najvyssia cena je cca konkurencia, nevidim v tom problem. Ked sa ti nepaci, chod si inde. Ale je to motivacne, ze ak sa spravas slusne, ma to nejaku vyhodu. Stale je volba na tebe.
V case ked boli tie ceny take, tak nebolo este euro, cize ludia ani nevedeli co to nejaky "Hipster" znamena. Cize tieto predpojate a generalizovane nazory nie su namieste.
Cize by bolo fajn hodnitit veci samostatne podla idei, nie riesit nesuvisiace/nepodstatne okolnosti. Ake chapem, mysliet sam moze niekedy "boliet".
bhave: Tvoja úvaha o časovom zaradení má jeden problém... texty sú písané v češtine a v ČR sa stále platí korunami... ;o)
@Nathanael: Dik, uznavam chybku (to mi uslo). Stale vsak nevidim dovod sa tu vyplakavat, ked ma niekto moznost volby, a nikto ho k nicomu nenuti. Ale tak ano, kolko ludi tolko chuti (si aj ponadavat dohlupa).
bhave: to som neriešil... slušný treba byť samozrejme, nie pre výhody...
bhave> nech si pan kokot barista vychovava svoje deti. osobne ked pridem do obchodu alebo kaviarne, tak cakam, ze pan za pultom pozdravi mna - nesem mu peniaze za jeho sluzbu, ktora zahrna aj nejake spravanie. v takom pripade mu velmi rad odzdravim. ale ak si vycapi hento niekto na tabulu, tak je to len prejav nejakeho komplexu, ktory si riesi na zakaznikovi, ku ktoremu sa nevie spravat ako obchodnik.
Nikde sa nepise/neriesi, ze ta barista nepozdravi. Ja som to skor chapal tak, ze je to na motivaciu slusnosti aj od zakaznikov. Cize ano, ak by to nedodrziaval ani barista, tak by to bolo samo o sebe krepe, vyzadovat od druheho, co neponuknes sam. Ale tak ako to ja vidim, nevidim na tom nic zle. Ale chapem, ze sa nezhodneme.